niedziela, 19 stycznia 2014

NO TO FERIE !

witajcie!
Hah pospieszyłam się z tym postem :D 
Ale wczoraj jakoś mi się nie chciało dodać posta, tak jestem leniuchem :D :<, więc dzisiaj dodaję. 
Planów na ferie jako takowych nie mam, ale pierwszy tydzień spędzam czas w swojej miejscowości z przyjaciółmi. A na drugi tydzień feri jadę do Ostrzyc na zgrupowanie, aby dobrze przygotować się do nadchodzącego sezonu, który zaczyna się w kwietniu. :))
Wszystkie zdjęcia z tego postu zrobiła moja przyjaciółka Ania :*

ZAPRASZAM również na bloga mojego przyjaciela:
http://martwezycie.blogspot.com/
Dopiero się rozkręca, ale bardzo dobrze się zapowiada :)
xoxo Karolina :***

5 komentarzy:

  1. Świetną masz tą bluzkę z Garfieldem :) I rękawice strasznie mi się podobają :) Uwielbiam jednopalczaste!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci że masz już śnieg ja jeszcze nie mam ;( zapraszam do mnie http://foreveeryououng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ferie od 17 lutego ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, design i posty! ; 3

    Zapraszam do siebie : )
    www.caramellovee.blogspot.com <--- Obserwacja = Obserwacja. Zacznij jak coś ;d

    OdpowiedzUsuń