sobota, 15 lutego 2014

COOL STORY BRO

hejj :*
Jak wiecie wczoraj czyli 14 luty były walentynki :/. Tak tak krzywa minka :D. Osobiście nie lubię tego święta, nie dlatego, że jestem singielką, ale jest strasznie upozowane. Przecież w zwykły normalny dzień można wyjść ze swoją drugą połówką do kina, czy do restauracji. Od tych wszystkich serduszek, które widziałam w szkole i na witrynach sklepowych normalnie robiło mi się niedobrze :D
A przechodząc co do zdjęć. Strój, który prezentuję jest w dość innym stylu. Wysokie obcasy połączyłam z bluzą z napisem "COOL STORY BRO TELL IT AGAIN". Zamówiłam ją na allegro za niecałe 50 zł :)
bluza-alleegro
buty, rajstopy, szal- nn
koszula- stradivarius
parka- bershka
spódniczka- h&m
xoxo Karolina
zapraszam do obserwowania i komentowania :*

3 komentarze:

  1. Też nie znoszę walentynek ;/ a bluza świetna! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia ;d zapraszam do mnie na nowy post ;) http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/nocowanie-i-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtki z Bershki modnym okryciem wierzchnim :)

    Popracuj nad poprawnym posługiwaniem się językiem polskim i blog będzie naprawdę cacy.

    Często odwiedzam, pozdro!

    OdpowiedzUsuń