niedziela, 2 lutego 2014

KONKURS! WYGRAJ POST PROMUJĄCY!

hei!
Więc mam dla was taką małą niespodziankę! Otóż wraz z Viktorią robimy konkurs na post promujący na naszych blogach!

Zasady są bardzo proste:
♥zaobserwowac mojego bloga
♥zaobserwowac bloga Viktorii
♥w komentarzu napisac swoje imię, dwie pierwsze litery nazwiska oraz e-mail
DODATKOWO:
wstawic ten banner na swojego bloga:

(wtedy głos się liczy podwójnie) 

WSZYSTKIE DANE BĘDĄ SPRAWDZANE!
Konkurs trwa od 02.02.2014 do 16.02.2014

Życzę wam powodzenia! 

17 komentarzy:

  1. Sara Ma
    saraphotography14@gmail.com
    Zaobserwowałam :)
    koralowee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł:D
    Ja szczescia w konkursach niestety nie mam;c
    moza zaobserwujemy swoje blogi?Daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia wszystkim, ja nie mam szczęścia :D

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena Bł.
    margotsdreams@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie konkursy to świetna sprawa ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zaobserwuję cb jutro. :)
      Bo z komórki nie mogę.

      Usuń
  6. Dlaczego na http://pamietnikolczi.blogspot.com pisze że ona też robi ten sam? O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to widziałam. Powiedziała, że zmieni. ;) oby zmieniła.

      Usuń
  7. Ola Ko
    aleksandrakorczyk71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola Ko
    aleksandrakorczyk71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalia Gł
    ifeedthefashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. już wstawiłem:D super bloga;D Ps ja nie chce wygrać konkursy ja pop prostu chcę szczetych komentarzy i obserwacji
    Ja już cie obserwuje
    www.rzemlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog już dałem like:D pozdrowienia
    ja obserwuję więc liczę na to samo:D
    www.rzemlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako Ewa TK
    mail. ewa.twardowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję obydwie (ciebie już dawno ) :) Natalia Pl. nataliaplewa5@o2.pl
    Wstawiłam baner.

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako Aneczka M
    mail. mloda-ania@wp.pl

    OdpowiedzUsuń