poniedziałek, 10 lutego 2014

Sesja na dworcu

Witajciee!
O ja 5 dni mnie było :o. Chyba dlatego, ze fotek nie miałam i weny do pisania. 
W sobotę byłam na sesji zdjęciowej wraz z Andżeliką i Justyną. Sesja zajęła nam bita godzinę, bo to światło słabe, słońce za bardzo świeciło. Ale mimo tych problemów zdjęcia wyszły bardzo okej. Osobiście bardzo lubię robić zdjęcia, ale również być fotografowana i w sumie nieźle mi to wychodzi :))
Tak tak fotek jest bardzo dużo, ale mam nadzieję, że się Wam podobają. W komentarzu napiszcie, które najlepsze :**
xoxo Karolina :* 
Ps. Zapraszam Was do udzialu w konkursie, do wygrania post promocyjny!!!

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia bardzo mi się podobają :)
    Obserwuje i licze na rewanż :) :*
    kiniaxall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia <3 zapraszam do mnie, mam nadzieje że się spodoba ;) http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/plany-na-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia, są świetne, więc trudno określić. :)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń