wtorek, 23 czerwca 2015

Powrót do blogowania

Witajcie
Na blogu nie było mnie przez pół roku... Sama nie wiem dlaczego, nie miałam zdjec do posta, brakło mi też chęci do blogowania niestety. :( 
Nie chciałam dodawać nic na siłę, takie posty byłyby bez sensu i nic by nie wnosiły. 
Kilka osób pytalo mnie dlaczego nie dodaje nic na bloga. 
To dało mi trochę do myślenia i stwierdzam, że brakuje mi dodawania motel, pisania postów dla Was oraz robienia zdjęć. Od 1 lipca regularnie zacznę dodawać posty.
Będę pisała o włosach, paznokciach, będą też stylizacje.
 Wszystkiego po trochu. Wy również będziecie mogli składać swoje propozycje co do notek. 


Pozdrawiam i do usłyszenia Karolina :* 

4 komentarze:

  1. Znam to... Sama słabo ostatnio bloguję i pytania ze strony czytelników dały mi do myślenia, że jednak ktoś tam na ten wpis czeka... Także powodzenia xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu, fajnie, że wróciłaś! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń