poniedziałek, 30 grudnia 2013

LIEBSTER BLOG AWARD

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award, przez Monikę (http://monikaa-monikaa.blogspot.com/) Bardzo dziękuje, w ogóle się nie spodziewałam że kiedyś będę nominowana :)

 "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania   za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1. Co cię nakłoniło do założenia bloga ?
   Do założenia bloga nakłoniła mnie koleżanka Wiktoria. Zgodziłam się z jej pomysłem,          ponieważ uznałam, że fajnie byłoby podzielić się z innymi moim życiem codziennym.
2. Ulubiony serial lub film ?
   Lubię "dlaczego ja?", "ukrytą prawdę", a film to "krzyk"
3. Jak podsumowujesz rok 2013 ?
     Bardzo dużo się nauczyłam od ludzi, osiągnęłam dużo w sporcie. Mam nadzieję, że ten            będzie dużo lepszy. 
4. Twój sposób na nudę to ?
   Laptop, książka, telewizor.
5. Jak spędzasz sylwestra ?
   Na domówce u znajomych.
6. Od kiedy prowadzisz bloga ?
   Od 10 grudnia.
7. Co cię motywuje do pisania bloga ?
    komentarze, obserwacje, duża ilość odwiedzin.
8. Jakie jest twoje motto ?
   "Miej wyjebane, a będzie Ci dane", "Walcz do końca""
9. Jesteś szczęśliwa/y ?
   Myślę, że dać.
10. Masz jakieś zwierzątko domowe ?
     Tak psa Lusię, i żółwia Franklina.
11. Lubisz czytać książki ?
       Nie, czytam tylko lektury. Chyba, że książka naprawdę mnie zainteresuje.

Nominuję :
http://abouteverything-sandrasworld.blogspot.com/
Moje pytania:
1.Co sądzisz o fałszywych przyjaźniach?
2.Jaki preferujesz styl ubierania?
3.Dlaczego założyłeś/założyłaś bloga?
4.Czy masz zwierzęta w domu?
5.Jakie owoce preferujesz?
6.Jaki masz model telefonu?
7.Czy uprawiasz jakiś sport?
8.Motto życiowe?
9.Jaki gatunek muzyki preferujesz?
10.ulubiony film?
11.jak spędzasz swój wolny czas?
xoxo Karolina :*

2 komentarze: