poniedziałek, 30 grudnia 2013

vans vs converse

Hej misiaki !
Co tam u Was? 
Przepraszam, że wczoraj nie dodałam postu, ale niestety nie miałam pomysłu na post. 
Dziś post tematyczny o conversach i vansach. 

1. VANS
Vansy mam od 7 miesięcy, tak jak widzicie są one dość zniszczone. Są porozklejane przy zgięciu palców, podeszwa się starła, a w środku obdarły się na piętach. Jak na taką cenę (219 zł) to moim zdaniem jakość powinna być o niebo lepsza. Kupiłam je ze względu na to, że mi się podobały i nie patrzyłam przy tym na opinie innych, i teraz żałuję. Jedyną zaletą ich jest to, że nawet przy rozmiarze 40 są one małe i zgrabne, oraz są bardzo wygodne.

2.CONVERSE
Zaś te trampki są o wiele lepsze pod względem wytrzymałości. Kupowałam je , gdy kosztowały tyle samo co vansy. Mam je dwa lato, a zniszczeń posiadają mało, chyba dlatego, że rzadko je noszę. 
Ogólnie polecam te trampki za wygląd. Pasują do wielu stylizacji z udziałem legginsów, spódniczek, oraz sukienek. Wady, które posiadają to, że kolor jest nietrwały i szybko spiera się pod wpływem promieni słonecznych,  oraz to, że kupując np. rozmiar 37.5 (taki mam ja) to trampki wydają się bardzo duże, i wyglądają jak rozmiar 40.
Reasumując- Jeżeli kierujecie się wyglądem, wygodą i zgrabnością trampek to zdecydowanie polecam bardziej VANSY. Jeśli zaś chcecie, aby trampki pobyły z wami więcej czasu to zdecydujcie się na CONVERSY.
Osobiście jeżeli ktoś by mnie teraz zmusił do zakupu kolejnej pary tego obuwia wybrałabym vansy. 
Ale już nigdy raczej nie skuszę się na żadne z nich. Wolę mieć więcej ubrań za tą cenę niż jedną rzecz i do tego nie za porządną za taką kwotę. Teraz jakoś bardziej podobają mi się AIR FORCE, AIR MAXY.
Mam nadzieję, że pomogłam :*
xoxo Karolina 

6 komentarzy:

  1. Ta, bo więcej osób się jara Force'ami i Max'ami. Więc i tobie się podobają. -,- Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się dawno podobały tylko, że na razie mam inne wydatki.
      Są wytrzymalsze i wszystko, wiem bo mój kolega ma.
      A jeżeli ty masz w tym jakiś problem to już twoja sprawa :***

      Usuń
  2. Mam vansy i conversy i zdecydowanie wole conversy xd
    Są bardziej trwałe i wygodniejsze w porównaniu z vansami, które co jakiś czas mnie obcierają xdd
    obserwuje , rewanż ?
    http://patt-placee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, ja mam 5 par vansów i jestem z nimi 2 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię vansy. Jestem zafascynowana tymi butami i ich historią http://zipnews.pl/2015031015262-vansy-czyli-cos-wiecej-niz-trampki Takie buty powinien mieć w swojej garderobie każdy znawca mody.

    OdpowiedzUsuń
  5. To i to fajne nwm

    OdpowiedzUsuń