sobota, 14 grudnia 2013

TAG: 25 faktów o mnie

Hej misiaki!
Z racji tego, że blog, który dla was prowadzę jest o moim życiu, to pomyślałam, że chcielibyście się trochę więcej o mnie dowiedzieć. 
Poniżej przedstawiam 25 najważniejszych faktów o mnie :) 
Jeżeli macie jakieś pytania co do mojej osoby to piszcie chętnie w komentarzach. 
Zapraszam do czytania :*
1. trenuję kolarstwo i bardzo to kocham, nigdy z tego nie zrezygnuję
2. bardzo szybko przywiązuję się do ludzi
3. często za bardzo łatwowierna
4. czasami za szybko podejmuję decyzję, których potem żałuję
5. mieszkam w bloku, ale będę przeprowadzać się do domu
6. nie lubię chłopaków ze swojej klasy
7.  nie mam za bardzo wrogów
8. nie mam zbyt dużo przyjaciół, ponieważ cenię sobie szczerość w ludziach, a mało znam takich osób
9. nie mam chłopaka
10. dość dużo przeklinam
11. mam psa Lusię
12.  mam żółwia Franklina
13. ulubiony sklep z ubraniami to Bershka
14. bardzo lubię kupować buty
15. kocham lato
16. nawet dobrze się uczę, choć bez paska :)
17.  jestem dość pracowita 
18. gdy ktoś nowy zaobserwuje mój blog, na mojej twarzy pojawia się uśmiech
19. jestem bardzo rozmowna i otwarta
20. rzadko mam doła psychicznego
21. na mojej twarzy przeważnie widnieje uśmiech
22. jestem katoliczką
23. mieszkam w okolicach Gdańska
24. jestem dość śmiała
25. nie robię nic na pokaz
Mam nadzieję, że dzięki tej notce dowiedzieliście się o mnie dużo rzeczy. 
xoxo :*
Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz