wtorek, 17 grudnia 2013

koszula z ćwiekami

hej miśki! :*
U mnie tydzień mija bardzo męcząco, ale pociesza mnie fakt, że w piątek ostatni dzień do szkoły. Będzie to też ostatnia wigilia, ponieważ chodzę do klasy 3 gimnazjum. :<< Po części smuci mnie ten fakt, ale z osobami z którymi jestem zaprzyjaźniona będę na pewno utrzymywać kontakty.

Na zdjęcia możecie też zobaczyć moją nową koszulę, którą kupiłam w sklepie ZARA. Od razu ją pokochałam <3
Zdjęć z okularami nie traktujcie na poważnie :D 
Ja kujonek :*


jak widać posiada ona dużą ilość ćwieków na kieszeniach, co mi się bardzo podoba.
 xoxo Karolina :*
Zapraszam do komentowania, obserwowania i oglądania mojego bloga.
Za wszystko się odwdzięczam :*

8 komentarzy:

  1. Wiesz w ogóle co znaczy tytuł twojego bloga ? :** Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie Karoliny :) A czemu miałabym nie wiedzieć ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz twarz jak srający kot ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE! AHAH!

      Usuń
    2. Czy ty nie widzisz sarkazmu?
      Po wyrazie kot jest buziaczek czyli ktoś to napisał z sympatii, a nie ze złości.
      ROZUMIESZ?

      Usuń