niedziela, 22 grudnia 2013

poranna sesja

Hej pyśki :*
Tak jak obiecałam dodaję zdjęcia z dzisiejszej sesji, które robiła moja nowa koleżanka Wiktoria :*. Bardzo jej za to dziękuję, ponieważ bardzo mi się podobają.
Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo fajnie. Rano, bo po 8 pojechałam na trening. O 10.30 poszłam na zdjęcia, które możecie tutaj zobaczyć.  Potem przed 14 poszłam z kolegą Kubą z Redy na dwór. 
A na końcu dnia do kościoła. Teraz leżę sobie i piszę dla Was notkę kochani :*
 
A jak Wam dzień minął? :) Piszcie w komentarzach, jestem ciekawa :*


koszula- Zara
spodnie- Pull&bear
parka, buty-NN
czapka, zegarek, bransoletki- Allegro

xoxo Karolina :*

4 komentarze:

  1. Masz bardzo fajny styl ;) i jesteś śliczna ;* + obserwuje i liczę na rewanż http://foreveeryououng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faajny zestaw <3 uwielbiam te czapki, buty, parki i koszule w krate <3
    - mam tylko taką podpowiedź. jeśli masz jakieś aplikacje na koszuli itd to rób zdjęcie z bliska ;)

    obserwuje i licze na rewanż <3

    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń