poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świąt

Witajcie!
A więc dziś chyba ostatni post przed świętami. Przychodzę do Was z życzeniami:
Mikołaja w domku,
Upominków ile się da,
Cukierków 3 skrzynki,
Pięciometrowej choinki,
Przed domem śnieżnego bałwana.
I sylwestra do białego rana!
A do tego życzę Wam, jeszcze szczęścia, pokoju, udanych przyjaźni :* 

Jak wasze przygotowania w kuchni? 
Bo jak na razie to ja upiekłam takie oto babeczki :*
 Był to dla mnie wyczyn, ponieważ rzadko coś piekę.
Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga
Za wszystko się odwdzięczam :)
xoxo Karolina :*

5 komentarzy:

  1. Wesołych świąt! :D u mnie przygotowania idą pełną parą, tylko szkoda, że za oknem nie ma śniegu, bo święta bez śniegu wydają mi się po prostu... dziwne.

    + obserwuję, glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki wyglądają bardzo apetycznie, skosztowałbym chętnie jedną czy dwie :). Życzę Ci wesołych i radosnych świąt i powodzenia w prowadzeniu bloga. I oczywiście w przyszłych wypiekach też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muffinki <3

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń