środa, 15 stycznia 2014

New

witajcie :*
Ostatnio, czyli w niedziele byłam w Gdańsku. Na chwilę wstąpiłam do Galerii Madison, aby ogrzać się z chłodu panującego na dworze. Weszłam do sklepu Stradivarius i myślałam, że nic ciekawego nie będzie, jednak znalazłam super czarne spodnie.
Łączą one moje dwa ulobione elemety: przeszycia na kolanach, oraz złote zamki. Ich pierwotna cena to 139.90zł, a ja kupiłam je za 69.99zł, więc myśłę, że to była okazja.

Drugą rzeczą, którą kupiłam są mietowe trampki "ala converse". Szkoda mi już wydawać ponad 200zł na trampki, więc mam te które kosztowały 14.90 zł :)))
xoxo Karolina :*

5 komentarzy:

  1. Śliczne trampki :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś te trampki <3 Za taką cenę :* Obserwuje, świetny post

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taki miętowy kolorek *.*
    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne buciki :) Lubię trampki. Miałam w zeszłym roku takie za kostkę ocieplane. W tym roku nigdzie nie mogłam takich znaleźć ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam takie sama trampki, chociaż na moje wydałam więcej i chyba przepłaciłam, ale są świetne. Spodnie też są niczego sobie. :)

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń