wtorek, 7 stycznia 2014

Przyjaźń

witajcie <3
Dziś notka o całkiem innym temacie. 
Zapewne każdy z Was, może nie każdy posiada w swoim sercu przyjaciela, lub przyjaciółkę. 
Jest to taka osoba z, którą spędzacie najlepsze chwile w swoim życiu, możecie powierzyć wszystkie swoje sekrety, myśli, przykrości. 
A Ona na pewno Was nie wyśmieje z tego powodu. 
Ja z moją Natalią (na zdjęciu) przyjaźnię się w sumie już trzeci rok i nie wyobrażam sobie już życia bez niej. Jest po prostu dla mnie jak siostra, jest moją najbliższą rodziną. Zawsze mi pomoże doradzi w różnych sprawach. 
Kiedyś było ogólnie nawet tak, że chodziłyśmy kilka lat ze sobą do klasy i  tak bardzo nie kolegowałyśmy.
Dawałyśmy sobie pracę domową czasami,  ale nie byłyśmy takimi siostrami na zabicie jak teraz. 
Więc, jeżeli posiadacie bliską Wam osobę, która jest dla Was ważna i czujecie, że coś między wami się psuje to nie rezygnujcie z siebie !
Czasem nawet jedna kłótnia może zepsuć całą waszą "budowlę"  wspomnień, którą potem ciężko odbudować. 
U nas również bywały ciężkie momenty, ale przez to dzielnie przebrnęłyśmy i już jest całkowicie okej :*
Tak więc wyjaśniajcie sobie nawzajem nurtujące Was sprawy. 
Niech wasze przyjaźnie trwają jak najdłużej <3

zapraszam na Natalii bloga: http://day-with-me-style.blogspot.com/
xoxo Karolina <3

2 komentarze:

  1. Dla mnie moim przyjacielem jest mój narzeczony. Wspiera mnie zawsze - w tych dobrych oraz tych gorszych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaźń to jedna z najważniejszych spraw w życiu. :)
    Wystarczy ten jeden prawdziwy przyjaciel za 1000 znajomych. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń