środa, 8 stycznia 2014

08. 01. 2013

hei ! :*
Jak przed/po wystawieniu ocen? Bo u mnie już wszystkie oceny są w sumie wystawione. Średnia moja jak na trzecią gimnazjum jest dość dobra, bo 4.5. Dla jednych może być malutka, a dla innych bardzo dobra, wszystko zależy od tego, kto jak się uczy. 
Wczoraj byłam na zakupach z przyjaciółkami Julią oraz Natalią. Dla mnie w sumie to nie były zakupy, bo kupiłam tylko dwie gumki do włosów, a  Natalia śliczne buty :*
Podczas odpoczynku od zakupów udało nam się wykonać kilka zdjęć :*
co i jak:buty, kurtka: nn, legginsy: cropp, koszula:stradivarius, kamizelka: bershka, torebka :river island

A jak wasze oceny semestralne jesteście z nich zadowoleni? 
piszcie w komentarzach :*
xoxo Karolina 

13 komentarzy:

  1. świetne połączenie kolorystyczne :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę gościć na twoim blogu częściej na pewno :) +Obserwuje :)
    Pozdrawiam :*
    http://modniewygodniepieknie.blogspot.com/2014/01/noworoczny-spacer.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się połączenie dżinsu z taką zielenią. Obserwuję :)
    http://roomv208.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Będę wpadać częściej!

    ......................................................
    http://heysari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ze swojej jestem zadowolona - 3,9 w drugiej klasie LO ;p
    ładne zdjęcia! :)

    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja

    proponowałabym zmiane szablonu, nie jest przejżycty, i nie przyjmnie się czyta

    zapraszam iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem Twoją rówieśniczką - ze swojej średniej jestem bardzo zadowolona: 4,93 :)
    A co to za cudo na ustach? Świetny kolor, bardzo mi się podoba. Dodaje charakteru Twojej jasnej cerze :)
    Zaobserwowałam, liczę na to samo :)

    chocolatte-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia i miło czyta się bloga ;*
    juulka-juuulka.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrą masz średnią.
    Ładne zdjęcia. :)
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń