piątek, 10 stycznia 2014

must have

hei!
Nie mam swoich zdjęć więc dziś dodam zdjęcia z internetu. Jest to post o tym co powinniście mieć obowiązkowo w swojej szafie, są to rzeczy typu "basic". Można je łączyć ze wszystkim i będzie to wyglądać bardzo fajnie.
 
1.czarna ramoneska-Jest uniwersalna, pasuje do spódniczek, sukienek, rurek i nawet ze zwiewną koszulą wygląda bardzo fajnie.
2.biała koszula- klasyk nad klasykami, nawet założona do zwykłych czarnych legginsów i złotego łańcucha wygląda super
3.czarne rurki- pasują do każdej bluzki, każdej koszuli, i każdego sweterka. Są bardzo klasyczne i nigdy nie wyjdą z mody.
4. białe trampki za kostkę- Ja mam osobiście zwykłe za 40 zł, bo nie widzę sensu, aby wydawać na białe buty tyle pieniędzy. Fakt są śliczne, ale ja bym tyle nie dała. Moim zdaniem nawet ze spódniczką wyglądają super.
5.bandażowa spódniczka- obcisła, sexowna, czego chcieć więcej ?
5.czapka beanie- różnokolorowe, z napisami, dodadzą pazura każdej stylizacji
I to by było dzisiaj na tyle.
Jutro dodam post ze zdjęciami :*
Trzymajcie się ciepło :**
 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ramoneska, z chęcią sama bym taką zalozyła
    Również obserwuję ,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :D
    Piszesz bradzo ciekawie, ze az chce sie czytac Twoje posty i z niecierpliwoscia czekac nanastepne :D
    Zapraszamy równiez do nas :D
    http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny "must have" :) 2 i 3 też się znajdują na mojej liście, jednak białą koszule już nabyłam, którą pokazałam w ostatnim poście :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://bastek-bastekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka biała z kokardą pod szyją wpadła mi w oko ;) Trampki w sumie też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń