sobota, 11 stycznia 2014

Gdańsk Town

hej !
Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo fajnie.
Rano byłam na dwugodzinnym treningu kolarskim, było bardzo mokro i strasznie zmarzłam :(
Potem pojechałam do Gdańska, aby spotkać się z moim przyjacielem Piotrkiem, który przyjechał z Rumii :*
Wstąpiliśmy na chwilkę do galerii Madison, gdzie w sklepie Stradivarius kupiłam sobie spodnie na przecenie koloru pudrowego. Następnie poszliśmy
do parku, w którym porobiliśmy sobie kilka zdjęć.
Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu :)
koturny, kurtka-no name, spodenki- stradivarius, komin- h&m, torebka- river Island
 
Zapraszam do komentowania i obserwowania :*
xoxo Karolina :)

8 komentarzy:

  1. kurcze! jestem zszokowana! trenujesz kolarstwo? woaah! wielkie gratki! z chęcią obserwuję i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak trenuję.
      Pisze nawet w "about me"
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super post , super zdjątka kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna stylizaja i post.
    Obserwujemy? Ja już. :)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog:)
    obserwuje i zapraszam do nas:
    http://oliwkowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie jest straszne. Te przekleństwo bardzo "razi w oczy". Takich zdjęć nie powinno się wstawiać do sieci, a jesli juz Ci zalezało, zeby wstawic to w gimpie w bardzo prosty sposob mozna cos takiego wyciąć

    OdpowiedzUsuń