sobota, 11 stycznia 2014

Kolarstwo - czyli jak dążyć do celu

witajcie już dzisiaj po raz drugi! :*
Jak wiecie z mojego opisu po prawej stronie trenuję kolarstwo. Moim zdaniem nieliczni mogą tylko trenować, ponieważ trzeba mieć w sobie trochę samozaparcia, wytrwałości, chęci dążenia do celu. Moja przygoda z kolarstwem zaczęła się w ten sposób, że na początku tata trenował ten sport, a mi się On bardzo spodobał. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez jeżdżenia na wyścigi, bez treningów, bez ludzi  w moim klubie z którymi przebywam. Lecz są też złe strony trenowania kolarstwa, jak i innego sportu. Ma się zaległości w szkole, mniej czasu dla znajomych, trzeba po prostu rezygnować z wielu rzeczy. Jednak ja bardzo kocham te sport i nie jestem w stanie po prostu z niego rezygnować. Po prostu umiem pogodzić wszystko i rozplanować dzień tak, aby nikt nie był pokrzywdzony. Cieszę się chociaż, że moja praca nie idzie na marne. W wakacje zdobyłam 6 miejsce na mistrzostwach Polski <3
 
Dziękuję głównie tacie, który wspiera mnie abym dążyła do celu :*
ps. zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga. Za wszystko się odwdzięczam :*
xoxo Karolina :*

5 komentarzy:

  1. Nie interesuje się tym ale sądze że t super rozrywka :*
    Obserwuje :D
    tweety-muaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę jazdę na rowerze dla rozrywki ale to też pewnie niezła zabawa :) Kliknęłabyś w baner choies? To dla mnie bardzo ważne :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa pasja, hobby. Robisz niesamowite postępy w Twoich stylizacjach i życzę Ci przyjemności w blogowaniu. Pamiętam chyba Twoją twarz z Szafiarek? Mylę się, czy mam rację??? (hebanova) .
    W wolnej chwili zapraszam do polubienia mnie na fb

    https://www.facebook.com/magdulablack?ref=hl
    oraz
    http://magdulablack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajną masz pasję. Też lubię czasem pojeździć na rowerku, ale tylko rekreacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że ludzie mają swoje pasje, rozwijają je, poświęcają się temu tak na 100%. Mam nadzieję, że i ja znajdę swoje hobby, które będzie wiązało się z aktywnością fizyczną :) super sprawa

    OdpowiedzUsuń