wtorek, 14 stycznia 2014

Good day :)

hei!
Chciałam dodać post w niedzielę, którą spędziłam bardzo fajnie, ale niestety nie mogłam :(
Rano pojechałam na trening, potem miałam jechać na WOŚP na koncert "DONATAN I CLEO", ale niestety rodzice mi nie pozwoli, bo musiałam się zajmować swoim siostrzeńcem Wiktorem. Jednak, gdy wrócili, to mama mi to wynagrodziła i pojechałyśmy do Gdańska. O 20 był koncert Eweliny Lisowskiej, ale mamie się nie chciało czekać do 20 to na koncercie była za mną koleżanka Justyna, wraz ze swoją siostrą <3 Niestety widziałyśmy Ewelinę bardzo krótko, ponieważ spóźniła się długo i musiałyśmy jechać do domciu. Nie mam niestety żadnych zdjęć z koncertu :/, bo zapomniałam aparatu. 
Dodaję troszkę inne zdjęcia, ponieważ nie moje, a mojego siostrzeńca Wiktorka, które zrobiłam podczas spacerku. Są tylko dwa, ponieważ bardzo padało i by się przeziębił. 
Jest to super dziecko,ponieważ nawet, gdy jest smutny to po paru minutach już wraca mu humorek :]
Bardzo Ciebie kocham Wiktorku ! :)
xoxo Karolina :*

5 komentarzy:

  1. Chciałabym na koncert Donatana <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny uśmiech ma mały :) Mam kuzyna w podobnym wieku :))
    Super blog ;)

    Dodałam do obserwowanych, licze na rewanż i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny chłopczyk :) Pozuje jak model ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki ten mały, super ma uśmiech :D
    może wspólna obserwacja?
    maartynaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak, ma śliczny uśmiech :)

    Obserwuję i liczę na rewanż.
    thenatusworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń