czwartek, 6 marca 2014

http://ally-forever-young.blogspot.com/?m=0

Witajcie!! :*
Z góry bardzo przepraszam Was za nieobecność, ale dopiero wróciłam z Hiszpanii i jestem po przeprowadzce. Mam multum rzeczy na głowie, a taką małą ilość czasu. Postaram się wszystko nadrobić :*
Ostatnio na moim blogu był konkurs na post promujący, który wygrała Natalia Plewa z bloga :
Jest to młodziutka 13- letnia blogerka pochodząca z Polski. Jej blog jest bardzo, ale to bardzo młodziutki, bo istnieje tylko od 14 stycznia 2014, lecz jak na razie posty są bardzo interesujące. Pisze o współczesnych problemach, o swoim życiu czyli typowy blog "LIFE STYLE". Natalia posiada talent pisania jej posty są przejrzyste, oraz ciekawie napisane. Ma podobne zainteresowania do moich, ponieważ ja też chcę zostać weterynarze, lecz nie wiem czy to jest pewne. :D Kynologia jest jej drugim zainteresowaniem, lecz niestety jest to raczej mało popularna dziedzina. Jej blog jest na razie mało popularny, bo posiada tylko 77 obserwatorów więc zróbmy jej przyjemność i go zaobserwujmy :)))
Zdjęcia są duże, przejrzyste i nawet dobrej jakości :

Nie zabraknie również ciekawych zdjęć, które zawierają cytaty np. :

Oby więcej takich blogów <3 
 xoxo Karolina :**

2 komentarze:

  1. Świetny cytat,zgadzam się z nim :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No cytat wyjątkowo trafiony :). Przy okazji zapraszam do odwiedzenia nowo powstałego bloga mojej siostry na temat aranżacji wnętrz: http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń