niedziela, 23 marca 2014

Powrót do blogowania/ Air force 1

heyyyyyy! ♥  
Jejku nie pisałam do Was, aż 17 dni. Głównie z tego powodu, że nie miałam internetu, bo się przeprowadziłam do domku jednorodzinnego i założenie internetu nie było jakoś rzeczą pierwszorzędną. W domku mieszka się fajnie. Jest cicho i spokojnie inaczej niż w mieście, lecz mogę powiedzieć, że nie poznałam żadnych znajomych, ale mam nadzieję, iż niedługo to się zmieni. 
W poniedziałek 24 marca mam bierzmowanie. Bardzo chciałabym mieć to już za sobą. Te próby są bardzo męczące. Do domu wracam zawsze ok.21 i wtedy to już praktycznie zaraz idę spać. Czasu dla Siebie mam bardzo mało,bo do domu mam 10 km i dojeżdżam rowerem/autobusem do szkoły i czasami nawet zostaję u koleżanki te parę godzin i wtedy razem idziemy na próbę do kościoła.
W dzisiejszym poście również chcę Wam pokazać moje buty NIKE AIR FORCE 1. Te buty jak dla mnie są po prostu piękne <3. Wiem, że ma je dużo osób,  ale i tak je kocham. Pasują do większości moich ubrań, a co najważniejsze łatwo je się czyści i są porządnie wykonane. Mam taką cichą nadzieję, że wytrzymają ze mną dłużej niż inne moje buty, a powinny bo ich cena nie jest niska i wynosi 299 zł. Rozmiar, który zamówiłam to 36.5 i są na mnie dobre, ale czasami uciskają, bo jedną stopę mam trochę dłuższą :((( Zdjęcia były robione od nowości, a ogólnie je noszę około 2 tygodnie i nie podoba mi się to, że robią się "zmarszczki" na przodzie buta. Ale co zrobisz? Nic nie zrobisz. :D
xoxo Karolina <333

4 komentarze:

  1. Te buty są meeega śliczne! Lecz cena wg. mnie trochę za wysoka :(
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne buty , właśnie ostatnio bardzo mi się spodobały ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/03/moje-wosy-pielegnacja-kilka-faktow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się też te zmarszczyki porobiły,ale i tak kocham te buty :D

    OdpowiedzUsuń