wtorek, 25 marca 2014

sesja w parku

witajcie!
Dziś premierę na blogu mają moje białe buciki Nike air force. Trochę więcej pisałam o nich we wcześniejszej notce: [KLIK]
Zdjęcia robiłam około 1.5 tygodnia temu i mi się osobiście bardzo podobają. Mimo, że mój aparat jest mało profesjonalny to zdjęcia wychodzą super jakości! 
Wczoraj byłam na rozpoczęciu sezonu kolarskiego w Sobótce i zdobyłam 4 miejsce. :) 
Niestety dziś trzeba wrócić do szarej, szkolnej rzeczywistości, ale w weekend kolejne ściganie. 
A jak u Was dni mijają? 
Strój jest bardzo prosty składa się z poszarpanych rurek, które kupiłam w Hiszpańskiej bershce, oraz bluzki zakupionej na promocji w Pull&bear. 
  KOCHAM TO ZDJĘCIE <333
Wszystkie zdjęcia wykonała Natalia <3. Jest bardzo piękna i do tego ma talent do robienia zdjęć <3
xoxo Karolina :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz