sobota, 3 maja 2014

Majówka dobiega końca :)

♥ witajcie 
Jak wam mija niby długi weekend majowy? Ja go zbytnio nie obchodzę, bo to tylko dwa dni wolnego, bo sobota i niedziela są wolne zawsze. W piątek byłam na zawodach kolarskich w Kartuzach, na których zajęłam drugie miejsce, byłoby pierwsze gdyby nie dwa upadki. Dziś również byłam na wyścigu, tym razem zajęłam również dobre 5 miejsce :) 
A jak Wam mija weekend majowy? 
Mam dla Was również zdjęcia sportowej stylizacji.  Legginsy, koszula i do tego sportowa bluza czyli tak jak lubię najbardziej 
trampki- allegro
legginsy- terranova
koszula- stradivarius
bluza- bershka
xoxo Karolina 
do następnego 

6 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz. :)

    Zaobserwowałam i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi weekend majowy minął bardzo fajne, byłam na osiemnastce i wiadomo, spotykałam się z przyjaciółmi c:
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałaś o wspólnej obs więć dodaje :) pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jesteś. Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać u mnie.
    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne legginsy, udana stylizacja w której wyglądasz extra.

    OdpowiedzUsuń