wtorek, 20 maja 2014

Very interesant day ♥

witajcie 
Przychodzę, aby sprawdzić co u Was słychać, a przy okazji opisać Wam co mi się ciekawego wczoraj przydarzyło :)
Tak więc pojechałam z Justyną do Gdańska, do trzech szkół, aby odebrać podania. (wybieram się na 100% do technikum). I dowiedziałyśmy się, że trzeba rejestrować się internetowo ! ;o moim zdaniem to trochę głupiutki pomysł, za dużo kombinowania ;/ No, ale ja tego nie stworzyłam.
Dojechałyśmy do trzeciej szkoły i wychodząc z niej zobaczyłyśmy pewnego pana w krzakach. Siedzi sobie, podchodzimy bliżej, a tam ma wszystko na wierzchu i wiecie co sobie robi. :D Dla mnie ten widok był wręcz ohydny! Niektórzy to naprawdę nie mają wstydu.!
Potem wsiadłyśmy do tramwaju i mówimy nie kupujemy biletów to tylko 4 przystanki. Dwa metry przed naszym przystankiem patrzymy kanary. Ja trochę spanikowałam, bo  nie wiedziałam co robić, ale podchodzą i spisują. Nie dało rady uprosić! Prawie 130 zł nie nasze.
Wywieźli nas gdzieś i nie wiedziałyśmy jak wrócić do domu, ale miła pani, która siedziała na przystanku nam powiedziała.
Potem już byłyśmy tak zdenerwowane, że pojechałyśmy do swoich domów.
Może to nie jest fajnie dostać mandat, ale pomału zaczynamy się z tego śmiać.
INSTAGRAM  ASK.FM
♥♥


JUSTYNA
♥♥♥
Stylizacja z dzisiaj: 
koszula- prezent 
spodnie- bershka 
xoxo Karolina
zapraszam do obserwowania i komentowania

4 komentarze:

  1. nono to interesująca przygoda, ja kilka razy jechałam bez biletu i nigdy na szczęście nie trafiłam na kanara a teraz mam miesięczny :D
    zapraszam http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciekawi co znaczy "Very interesant day"...

    OdpowiedzUsuń