poniedziałek, 26 maja 2014

udany wyścig

witajcie !
Przepraszam Was za brak postów, ale niestety brakuje mi fotografa. Mama niestety zbyt dobrze nie sprawdza się jako fotograf, ale niedługo postaram się nadrobić zaległości :*
Weekend (sobotę) spędziłam na wyścigu kolarskim w Ostrzycach. Trasa była dość techniczna były liczne zjazdy, oraz podjazdy, lecz ja miałam problem tylko z dwoma elementami. Startowałam z drugiego rzędu, i na górce byłam 5 co wróżyło dobry wynik. Potem jechałam na 4 pozycji, trzeciej, potem drugiej. Niestety na czwartej rundzie bardzo osłabłam co niestety przyczyniło się do ostatecznego wyniku. Ogólnie jestem zadowolona, ponieważ ten start zapewnił mi uczestnictwo w
 OGÓLNOPOLSKIEJ OLIMPIADZIE MŁODZIEŻY W MTB. 

Tutaj mam kilka zdjęć z podim:

pozdrawiam 
już jutro następny wpis :*
xoxo :*

1 komentarz: